Whatever takes u through

(null)

Mars är internationella whatever takes you through månaden. Om någon undrar över härkomsten av begreppet "whatever takes you through the day" så kommer det såklart från Hannah och Amanda. Vi levde efter den devisen sista delen av gymnasiet. Behöver du ta en cigg. Ok. Låt gå. Behöver du äta en påse lösgodis istället för lunch. You do you. Orkar man inte göra mer än det absolut nödvändigaste fast man borde göra tusen saker. Snälla nån. Det är mars och det har varit  pandemi i ett helt år. Ge dej själv en liten jäkla paus din dåre. Kanske måste du köpa tulpaner för tusentals kronor eller en dyr hatt. Be my guest och snart ska du se att april står för dörren och vittnar om godare tider.

Här är lite saker jag kommer att göra:


(null)

Köpa tramsigt dyr frukost på BAK och äta i morognsolen? Var så fucking god min vän

(null)

Helt otroliga tulpaner som ökar min livskvalité med exakt ett tusen miljarder procent? Inga problem 

(null)

Köpa chark för alla mina pengar? Alltås exakt allt jag gjort dom senaste tre åren? Absolut 
(null)

Köpa tillfälliga sortimentet på systemet likt Axel gjort på bilden ovan? Tack ska du ha! Det låter bra!

Hoppas du hittar ditt whatever takes u through. Puss o kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0