I wish I knew how it would feel to be free

Äntligen fri! Sista provet för i år är skrivet. Jag slås av det varje gång, hir viktig den friheten är för mig, hur tankarna, orden, lusten, tiden är det jag behöver mest. Året är alltså som bekant snart slut och jag kan inte bestämma om det gått så fruktansvärd långsamt eller oändligt fort, för det har varit olika från tid till tid. Jag tänkte uppdatera er om mitt år i bildform, men jag börjar med att langa mitt år i musik. 


Började alltså året med Bad boys. Jag har råkat ut för för många bad boys dett år och utan mina tjejer hade jag nog gått under


Vintern var attityd! I form av Madonna, och vintern var politisk ilska vilket avspeglas i doktor K och vintern var ganska mycket ångest vilket stillades med Astrids album när jag skulle sova


Våren är kärlek, pirr (blev porr med autocorrect -.-), och lust för mig och det ser ni ju här!! 


Lika delar dans och sömn under sommaren. Och som alltid är Håkan med mig under sommaren


Och under hösten var det alltså minskyta favorittjejer!! Jag har dansat så in i helvete mycket och skaffat en ny mer kaxig attityd pga fyllde 18 vilket ni uppenbarligen kan se här!

Det här var mitt år i musik som på samma gång är mitt år i känslor

Nu ska jag ut och spela biljard och ta en öl eller två med mina klassisar för vi förtjänar att fira att vi har fixat denna termin!! 

Hoppas ni mår fint

Puss o kram


Från mig

Kommentarer
Postat av: Nike

Eller tre öl???

2015-12-16 @ 17:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0