Jag kommer sakna allt det här någon gång

Min första söndag detta lov utan söndagsångest! I fredags slutade jag jobbet och det var sorgligt men också jätteskönt.

Låt mig uppdatera er om min senaste vecka i universumet

Söndagkväll smaska jag i mig detta! Hur irriterande att världens godaste frukt ska vara inkapslad i världens jobbigaste skal och kärnor. Kunde inte evolutionen ha ordnat upp det där tycker en!!


Här är en konstig bild på mig och Elvis när vi ladda upp med thaioasen och glass 


Innan vi drog till Siwe som hade ordnat med dansgolv och vin. Där träffa vi på ett kul gäng ex älskade Nike. Suddig bild vittnar om sinnesstämningen.


Varför är jag snyggare när jag är dragen :(

Tisdag! Jag och Lisa gick i vad som kändes som en evighet till Tanto där vi plaskade runt lite och sen käka lite kyckling och pratade om hur tvåan är ett vakuum nu redan och hur lätt det är att förgöra tanken på att gå sönder. Jag vet inte om det är bra eller inte, men så kan det va.




Efter jobbet i onsdags drog jag och killen ovan till K25 och köpte billig och skitgod mat och satt i Humlan och svettades och hade det gött. K25 är verkligen grymt för där finns en massa olika matställen och du kan få nåt från alla ställen för under en hunka. Det är inte så mysigt att äta där men då kan vi ju glädjas över att humlan ligger ett stenkast bort!! Låter som jag är sponsrad av k25 xD varför skulle nån sponsra mig xD vi går vidare xD



I torsdags överraskade André mig med picknick i Liljansskogen. Det var cirka det gulligaste och vi låg i gräset i flera timmar och lyssnade på Lilla Drevet och drack vin och käka ost, skinka och hallon. 



I fredags firade vi semester! Nu har jag jobbat konstant i tre veckor så mina päron Bjugga på restaurang och AH's.

Sen åkte jag till Adam som firade arton år i livet! Har tyvärr 0 bilder men jag och Vera skrämde bort alla från dansgolvet med Sarek och satt på hans enorma balkong med Moa halva natten. Sen ramla jag och Elvis hem för hon hade stukat foten. Får aldrig nog av henne, den här staden, den här jävla sommaren! 


Lördagsmorgon, han lagade pannkakor och vi kollade på alla Oceanfilmer





Jag tog lite selfies




Sen stack vi hem till det här glada gänget 


Åt supergott, drack prosseluro, skvallrade och pratade kungafamiljen aka my favorit subject of all Times heheh. Från mittenhöger bästa killen bästa syrran bästa syrrkillen. 



Idag städade vi lägenheten och jag i baddräkt pga så varmt och sen stack han till Dalarna för en veckas läger :(

Som ni märker har jag haft en helt grym vecka men det kommer bara bli bättre och bättre!!!! Livet är en fest

Puss o kram är ni i stan isf ses vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0