Ta mig till den där festen i stan







Stelaste handen Hehehehe 





Här är ett härligt utdrag från de senaste dygnet! En blandning av stela selfies, Linneas artonårsfirande, och några väldigt otråkiga älsklingar.

Jag mår väldigt bra! Magen huvet hjärtat är i balans och det är nog det viktigaste för mig. Om min magkänsla är lugn, blir mina tankar lugna och då kommer också mina känslor i ordning. Älskar sommaren, att dra på dit en tröja och sticka ut i stan och dra en kaffe på mellqvists uteservering utan att frysa sönder. Jag älskar mig själv på sommaren, lätt i benen och inte en enda stresstitt på mobilen när det tar en timme för bussen att komma hem.

Det är fint! Skulle jag beskriva mitt liv just nu med tre ord skulle jag säga champagne, sömn och kärlekar. 3/3 helt enkelt!

Puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0