jag var inte ens så full igår

precis när jag spolat och dragit upp mina sportbrallor som blivit ett av mina absoluta favoritplagg 2017 ser jag att någon textat på toalettdörren med svart penna
 
Jag tänker vara överallt tills du bryr dig
 
man tror typ att man är en oberoende person med två fötter stadigt förankrade på jorden och en uppmärksam hjärna
och så plötsligt kommer man på
 
jag är överallt om det så krävs
jag delar mig i hundra delar och sprider mig över hela staden
 
jag var på ute på södermalm igår, vi hann med så mycket och jag var aldrig stressad, undrade aldrig var någon var, hur mycket klockan blivit, om någon tyckte illa om mig 
 
snäääälla ta inte det här ifrån mig nu
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0