2018 års nyårslöften

som alltid...kommer jag dela med mig av mina nyårslöften till er mina älskade bloggvänner..ni är så vänliga som läser denna blogg utan att göra mig till offentligt åtlöje..JAG SKOJA jag fattar att man måste vara en offentlig person för att kunnas göras till åtlöje offentligt...folk tycker säkert att det är jättelarvigt att man tex länkar sin blogg om man tycker den är pinsam..men det är faktiskt jättebra övning om man tex pluggar på en linje där man ska lämna ifrån sig sina texter jämnt och ständigt..hursomhelst
 
2017s nyårslöften var:
Satsa
Kasta
Åka
Lattja
Aska
 
och jag tycker verkligen att dom funkade jättebra! jag följde dom verkligen, satsade på jättemycket, kastade väldigt mycket, åkte från stan, lattjade sönder, började om på nytt.
 
Nu till årets! Jag har inget kul ord som förra året tyvärr utan en trevlig punktlista precis som i förra inlägget :) oxå det är kanske mer av olika motton? men det tycker jag helt ärligt känns mycket bättre 
 
  • man är ung och det är inte så mycket mer med det
  • fira allt
  • give yourself a break
  • sluta vara så djävulskt slö
  • försök bidra till ngn reell politisk förändring
  • dö hellre än att älta
  • snusk, fusk och lust
  • aldrig sluta skriva även om det mesta blir skit
  • reflektera över tillvaron så man inte glömmer bort att kolla på allt som händer
  • inte bry sig om idioter utan bara dom man älskar och dom ska man bry sig jättemycket om
  • och sen bara behålla det mesta från 2017, att vara modig, ha jättekul, vara med mina vänner, prova allt, värdera kärlek och konst och rättvisa högst, dansa och supa.
vad är era? jag fattar att ni inte kommer svara men vänligen reflektera över dom! så vi har nåt att prata om när vi ses
 
goooott nytt 2018 jag önskar er nothing but the best 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0