utdrag att ta till


Här kommer lite utdrag från saker jag läst/sett på sistone som jag tycker passar min så kallade känsla för 2021. Nästan allt e från Tone Schunnessons instagram well ingen har bett dej läsa denna bloggen? Ok jag har bett dej men låt det bara va för den här gången ok??

(null)
(besatt)

(null)
(Sylvia Plath) 

(null)

(Mary Oliver)
You dont have to be good
You dont have to walk om your knees 
For a hundred miles through the dessert, repenting 
😭😭😭😭😭😭😭😭 
Mitt motto för 2021 for sure 

(null)

Ett Mail från prästen i den församling min gospel-kör ingår i 


(null)

Tarot jag drog för våren 

Sen har jag screenshottat en del av en dikt från Tone S instagram hittar inte bilden nu tyvärr....kommer inte ihåg vem som skrev minns bara att det stod såhär: "att inte dö är underbart" 

Låt dessa ord leda mej igenom 2021 

You dont have to walk om your knees
Tider av krig, tider av fred, pandemier och kris har passerat
Lita på att dina böner har blivit hörda 
Att inte dö är underbart 


Kommentarer
Postat av: Jenny Berndtsson

Gillade detta mkt!

2020-12-29 @ 20:14:20
URL: http://tokatorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0