A song inside my head, a demon in my bed

Andrea och jag promenerade idag runt i götgatsbacken och pratade om allt möjligt som hänt under tiden vi inte träffats på. Vi fikade, kollade rean, pratade minnen och 2012.
När det drog sej mot kväll begav jag mej tillsammans med Mathilda, Vilma, Becka, Live och Stephanie och såg In time. Förutom att den var så spännande att jag och Becka fick blunda vissa partier och att den innehöll en del osannolika partier (som att huvudpersonen fick på sig ett par nylontights på mindre än tio sekunder utan en skråma. Man bara visst, säkert), så var den en parallell till verkligheten, om hur alla skulle kunna leva sina liv om man delade allt lika och vi inte la pengar på onödigheter. Där handlade det om tid, här om pengar. Där var det lite mer brutalt utmålat, men ändå det är ju faktiskt så det ligger till. Nu låter den urkass, men var den åhså spännande och hur bra som helst.
När jag kom hem spelade jag gitarr (<3) och nu ska jag sova. Ja, sov gott då.
(skulle ha publicerats i förrgår)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0