Jag ligger på sängen och tänker; tänk på mig.

Imorse gick jag upp tidigt för att träna på Friskis och Svettis med Mayra. Vänta,vänta,vänta, tänker ni då. Lova? Friskis och Svettis? Nänä, skulle inte tro det. Kanske skrattar ni lite, skakar på huvudet och småler. MEN, hör och häpna. Jag tog mej an min största fobi som har förföljt mej i livet. Friskis och Svettis. Har alltid, så länge jag kan minnas hyst agg mot de där rödglänsande skyltarna och rummen fulla med hurtsvett och hudavlagringar. Men jag gjorde det, och nu ska jag köpa terminskort där. Har alltså på nåt vänster, kommit över en av mina största rädslor i livet. Känns bra. Igår såg jag också "she's the man" för första gången (Japp) med Jossan och Mayra i min soffa. Den var klockren. Har alltså redan tagit i tu med två av mina nyårslöften, kanske börjar jag skaffa lite struktur i mitt liv, vad händer liksom? Jaja. Hörs senare.


Kommentarer
Postat av: mayra

step 1 på måndag? orkar inte smsa, vet inte vart min mobil är..

2012-01-22 @ 00:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0