Om jag tar mej från en sviken dröm och hit igen, så kanske jag kan känna meningen med tystnaden

God morgon, god morgon. Andra natten i rad drömde jag att jag kom försent till skolan. Det där sunket förföljer mej även när jag är ledig. Fast egentligen tycker jag inte SÅ illa om skolan. Är ju jätte tacksam att jag får gå där och sånt. Har precis duschat ner mej i kokos och ska börja plugga. Mycket lite, för sedan ska jag iväg och träffa Amanda! Ska bli härligt. Men fram tills dess är det biologi som gäller.(okej det där lät särtöntigt) (juste ska bara passa på att nämna att jag igår innan jag skulle somna skrev en lista på saker jag ville göra 2012. Där ingick både att gå med i Greenpeace och att läsa kinesiska. Hej jag är taggad på 2012!) sköt om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0