To me you are perfect

Har haft en jättehärlig dag. Jag träffade Amanda, hon är lite som en bubbla av estetglädje, åh så himla bra och fin!
Amanda åt sushi, jag drack misosoppa (ja det stavades så) och vi pratade om nyårslöften, skolan, ja det mesta faktiskt. Sedan promenerade vi runt lite, pratade fortfarande om en massa viktigt och en massa oviktigt och det var åh så mysigt.

Ikväll orkade jag liksom ingenting så efter lite biologi och en herrans mycket "oh Laura" grät jag till "love accutally". Det är så konstigt, jag har jättesvårt att gråta till "gråtfilmerna" men bara jag tänker på "sagan om konungens återkomst", Harry Potter filmerna eller sunkiga kärleksfilmer tåras mina ögon... Nog om det, nu ska jag sova efter ett nytt rekord på temple run vill säga. Hoppas ni har haft en braelibra dag!


Kommentarer
Postat av: A to the manda

det vra supermysig och du är dunderbra! :D pusspusspuss

2012-01-03 @ 01:29:47
URL: http://jagharswag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0