Du är drömmarna jag drömmer ibland

Det var förjävla länge sen jag skrev men det har faktiskt inte fungerat. Jajajaja. Härjedalen var mysigt. Och inspirerande. Och bra. Men det var ändå så himlahimla skönt att komma hem till Stockholm. Dessa dagar har jag badat, ätit utomhus, fyndat kläder och träffat saknade vänner. Igår blev det en riktigt genombra kväll hos Live, vi dansade och låg mitt på gatan under natten och hade det varit stjärnor hade vi tittat på dom men vi lyssnade mest efter bilar. Det ar hursomhelst en skön känsla att bara ligga där och andas in lukten av sommarasfalt. Nu ligger jag på en madrass med Mathilda bredvid mej, dom andra tre ligger i en säng och jag borde gå upp snart. Men det här är bra. Jag mår bra. Hare. (det blir inga bilder eftersom det är från mobilen detta inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0