You need something special and here I am

Rubriken har varit soundtracket till mitt liv de senaste dagarna. Så vansinnigt fin. "Glad" heter den och är med i One Tree Hill. Imorgon åker jag bort, först till mina kusiner och sedan till Danmark, för att leva loppan i staden och sen för att bara ligga på stranden och göra ingenting. Ska bli så himlahimla härligt. Bara jag överlever mina kusiner (skoja dom är ganska söta). Ser fram emot att läsa förhoppningsvis svinfina böcker, få solblekt hår, svalka benen i saltvatten, och i Köpenhamn bara åka karuseller och känna vinden i håret, shoppa mig massa fräscht och äta hotellfrukost. Vi kommer antagligen inte höras på tre veckor så hoppas ni får det hur bra som helst. Kramkramkram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0