Hela världen är så underbar, bara man får ett svar

Kan inte riktigt bestämma mig om vad min helg har varit men den har varit bra. Jag har skrattat och slappnat av för första gången på länge. Idag har jag dock pluggpanik men jag försöker att komma ihåg att om en vecka när jag vaknar har jag ingen pluggpanik, inga måsten, utan bara ett lov som ligger framför mig. Jag håller fast vid den tanken den här sista veckan innan frihet, så fort det känns jobbigt ska jag planera upp saker som jag ska göra i mitt huvud. Jag försöker att känna lite i förväg. Vet inte om det är särskilt lyckat, men saker och ting går så snabbt så då kanske jag lyckas behålla dom bra känslorna lite längre, om jag redan förrberett mig på dom liksom. Jag vet inte vad jag pratar om längre. Ska försöka hinna med ett data inlägg ikväll. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0