i'm falling for you but your eyes don't know me yet

Det känns som om mitt liv gått på snabbspolat enda sedan skolan började i augusti tills höstlovets start. Äntligen finns det nu en paus att andas på. En paus som innebär sena fikor, köksdans, många timmar OC, te och skratt. En paus som idag innebär fika med en saknad vän och sedan kvällsbio med människor som man inte vågar umgås med annars. Det är konstigt vad lov gör med en. Att man helt plötsligt vågar ringa samtal som man aldrig skulle vågat ringa förut, att det är så lätt att ha filmkväll hos någon man aldrig pratat med tidigare, att saker och ting blir lättare för att man har flera fria dagar, som att männsikor blir öppnare bara för att man får andas höstluft istället för skolluft i en vecka. Jag älskar den känslan, att man bara i några dagar har hela livet framför sig liksom. Jag älskar halloween, försöker komma på den perfekta utstyrseln till halloweenkvällen och det går sådär, jag älskar att kunna sova, skratta, leva. Jag älskar livet nu. Som fan. (ni får två bilder på världens finaste stad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0