You are waiting for a beautiful boy to save you from your old days

I fredags sov jag med min tjejgrupp och det var skönt att ligga under filtar, prata om allt i hela världen och äta mumsmums till frukost. Jag har börjat lyssna på massa bra musik, framförallt The killers. Så jävla värt. Dom sjunger om kärlek, inte helt otippat kanske, och när jag satt och lyssnade häromdagen fick jag värsta insikten. Att jag är ung. Och det är egentligen nu som jag kan ta chanser inom mitt kärleksliv. Det är nu jag borde göra bort mig och hålla på. Sen kanske jag blir gift, och det kommer förhoppningsvis vara underbart och fint, men det är NU jag kan smickra vackra pojkar, njuta av smidigheten i mina leder och så. Jag liksom fick värsta insikten. Lev Lova. Typ. Nu ska jag sova i alla fall. Pusspusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0