Julen är här och lyser frid på jorden

Hej på er!!

Jag älskar att göra saker verkligen, att va med alla er och prata om alla saker och hinna med allt kul i hela världen. Och jag glömmer bort att det värdefullaste i hela livet är att ligga i soffan, eller ägna två timmar åt att rimma på klappar eller baka kolor en halv natt. Jag glömmer att det värdefullaste är att ligga rastlös i soffan och känna efter hur det är och upptäcka nya grejer som jag har gemensamt med min familj eller påminnas om hur kul vi har ihop. 

Och därför älskar jag jul! För att jag har lyxen att ligga i soffan och äta polkagrisar och snacka med mamma och unna mig själv allt utan att göra nånting. 

Så nu ska jag bara rikschilla och jag hoppas att ni kan göra det också!! Allt lugn och all tid och all kärlek åt er. Julen är ett bra tillfälle att bara känna sig varm rakt igenom.

Puss 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0