KOm då signade julen

Hitills har det gått bra att ha skolan. Jag har haft stundvis nästan pluggfritt och när jag haft exmaniationer har jag liksom chekat av, bara gjort, något som ska avklaras för att nå helgen, som bestått av nytt, roligt, spännande och jag har stimulerats och haft det bra. Jag har hunnit med!
 
Men inte längre
 
Nu känner jag mg återigen lurad av tiden och instutionen och så vidare
 
Lyckliga mig är det bara två veckor bort till jullov men kroppen blir ju inte lugnare eller gladare eller piggare för det nu. Måste promenera runt efetr skolan för att rastlösheten i mig ska försvinna åtminstone lite, men då är jag så trött så jag ramlar i hallen. jag längtar så jag får hjärtklappning ibland efter
 
-julen! potatisen och rödkålen och pepparkakorna och klapparna och karl bertil Johnson och snön, ja det är det bästa jag vet!!
 
-att öla/fika med mina polare i evigheter och bara få ur sig allt, skulle helt ärligt säga att fika är ett av mmina största intressen
 
-havet. Måste till havet!!!!!! finns inget på jorden som får mig att må bättre än att bada och nu kanske det är en gnutta kallt men då vill jag vara där i alla fall
 
ledsen för trist inlägg men var tvungen. Jag är slut nu! vill jag skrika. KOm då signade jul, mata mig med lussebullar, låt mig få sova länge och ge mig sedan sommar, hav och stenstrand
 
 
Här är en bild i våras från Villes fest! Det var en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0