Ett utdrag ur sommarlovet


Jag och Hilma åker till IKEA och tar hand om vårt nya intresse nämligen plantering! Tänka sig va att en skulle vara en såndär grönfingrad typ! 




Blir väckt tidigt av päronen och vi åker och simmar, bränner oss lite i solen och jag läser och lyssnar på podd vilket jag visst gör hela tiden men det är bara eftersom det finns SÅ MYCKET BRA PODDAR



Dricker för mycket rödvin och äter middag men några viktigaste älsklingar





Jag och Jenny äter melon och går på bio på nästan det enda sättet jag går på bio på det vill säga; ser den första bästa filmen som går. På så sätt ser jag filmer jag aldrig skulle se, bränner pengar men fnissar hänsynslöst högt i salongen eftersom jag dömer människorna som går på sån jävla skitfilm!! (Medveten om att jag gör samma sak) 


Jag fotar mig själv när jag är dragen och tycker alltid att jag blir som snyggast då????

Omfamnar den här sommaren, utan den hade jag aldrig funnits till såhär nåt mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0