Jag får lön på lördag!

Känner att jag börjar komma i fysisk form! Konditionen är med mig, jag går mer än gärna upp tidigt på morgonen, det är inte vidrigt att behöva böja sig ner för att plocka upp nåt och jag lagar gärna till en algsmootie utan att känna sockerbehovet likt en demon i magen. Jag har egentligen inga grubblerier för maten förutom just socker eftersom jag en period i början av gymnasiet började gråta en gång när jag inte hade godis efter lunchen :( INTE KUL! Självklart räknar jag inte in typ bröd och bakverk i "socker" kategorin eftersom de innehåller en massa annat viktigt och bra!! "Socker" är ju typ godis och just sockerbitar. Jag dricker kaffe och tar en lyxsnus men räknar naturligtvis in detta i kategorin "nyttigt" och "fysisk form" eftersom det ÄR nyttigt för mig och som vägledning i jakten på min ungdomsidentitet. Förresten är kaffe bra för hjärtat. Men det är en Fantastisk känsla att må bra i kroppen! Att tänderna är rena, håret mjukt, naglarna starka! Sån jävla lyx och sånt jävla privilegium att få må fysiskt bra! 



Mitt löfte inför trean är nog att ta hand om mig. Jag prioriterar det för dåligt, är för snål och stressad. Allt från typ unna sig bättre skumpa till att fila fötterna. Men mer om det sen! 

Vi hörs 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0