Det finns alltid något bakom en

Det är bra nu. Jag känner lukten av sommar, jag skippar halsduken på väg till skolan och jag skålar i skumpa om vartannat. Det är bara synd att våren springer en om benen när plugget ligger som en dimma framför ögonen. Jag är så himla klar med det nu och därför känns det dubbeldåligt att det ska ligga i vägen för allt jag vill göra, alla jag vill vara med och all min energi. 

I lördags hade jag picknick. Det var jättefint och somrigt. Älskar de där små liven känns så fint att få ha dem där på en picknickfilt. 








I söndags promenerade jag till jobbet och såhär i andningspauserna mellan allt som ska göras var det så jävla fint, jag älskar morgnarna när dagen är som ett oskrivet blad Framför fötterna xD skämt åsido ÄLSKAR morgnar det är som ett litet liv fyllt med möjligheter! (Skönt att min andra formulering bara blev nästan så pretensiös som min första)



Jag var lite sömnig


Men det var sol så det var ok







Vandrade runt i ateljén själv ett tag, hällde upp färg, skar upp lera, plockade fram papper, och jag kände att jag älskar den där platsen. Jag identifierar mig med den, och det är en av mina bästa känslor. En liten kärlek borta på Fredsgatan. 

Nu har jag pluggat och gått igenom mitt manus i ändlösa timmar. Som tur är är nästan varannan dag halvdag nuförtiden så det är superskönt. 

Puss på er vad vill ni helst läsa om? Jag har en spaning, en kärleksförklaring och ett sommarlängtan inlägg?? Vad e ni sugna på? / borde jag ha frågestund igen det är SÅÅ kul

Kram hursomhelst 



Kommentarer
Postat av: fittfarskingen.blogg.se

Men alltså är inte du världens vackraste jävla människa??? Du är allt jag vill ha i mänsklig massa <3

2015-05-05 @ 00:00:41
URL: http://fittfarskingen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur funkade hårblekningen?

2015-05-05 @ 13:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0