FRÅGESTUND!

Det är sant! Jag känner inte att jag får fram något nu längre, orden ploppar ut öronen på mig men jag får ingen fason på dem, jag kan inte fånga dem, inte förstå dem när så mycket annat snurrar. DÄRFÖR ber jag nu er, mina älskade älskade läsare, att slänga iväg nåt som ni undrar! Det kan ju vara om mig men också något ni tror jag kan besvara!

Och frågar ni inget undrar ni väl inget men det skulle vara så skönt att komma upp på fötter igen när det gäller bloggen så hoppas ni sitter och klurar på något!!!

Älskar att prata om mig själv!!

Puss

Kommentarer
Postat av: :-)

tkr du om din klass? e d ngn i din klass du saknar å inte umgåtts med på flera år men ska göra varje dag nästa vecka? är han bäst?

2015-05-28 @ 17:21:39
Postat av: lisa

berätta om den ULTIMATA festen (du är host)? Du måste byta program och skola NU, var börjar du vad läser du??favoritparfym? senaste du såg på bio + recension?bästa fiket i sthlm?

2015-05-28 @ 18:15:47
Postat av: Love

Var ser du dig själv om 30 år?

2015-05-28 @ 20:44:57
Postat av: Anonym

ey! vill höra om dina perioder i livet. vad för olika (men ändå samma) människor har du varit sedan födseln?

2015-05-29 @ 00:05:52
Postat av: Anonym

vill höra om massa tre favoriter också, kanske tvprogram eller film eller maträtt eller frukost eller ämne i skolan eller favoritsamtal?

2015-05-29 @ 00:06:56
Postat av: Nike

Mysigt med frågestund! Jag har tre frågor:
1: Om du för en vecka inte kunde uppleva rädsla, vad skulle du göra då? (typ ringa en politiker, typ klubba, typ bråka, egentligen vad som helst som kan hindras av rädsla) Det kan såklart vara mer än en sak som du skulle göra, skriv det du kommer på
2: Om du fick välja bort en slags känsla, vilken skulle det vara i så fall?
3: Om du skulle ha barn, eller få en bra relation till någons barn, vad skulle du lära det, som du känner att du skulle ha velat veta som barn, eller som du önskat att någon sagt till dig. Alternativt något som du uppskattat att få höra. Det kan vara när som under barnets uppväxt. Tonåring, bebis what so ever

Puss<3

2015-05-31 @ 14:11:02
URL: http://nikelublin.blogg.se/
Postat av: Anonym xP ;-)))

Vilken egenskap önskar du att du hade??
Favorit skratt? Vem skulle du vilja se ut som?(obs ej kändisar) Vem hade du viljat vara för en dag? Favorit instagram? Favorit blogg? Vilka "idoler" har du? (obs ej kändisar utan mer ikoner)

2015-05-31 @ 23:19:37
Postat av: Anonym

Vad är du mest stolt över? Vem är din bästa kompis? Vart är du om 15 år? Berätta om dina 3 bästa minnen (stundvis då, alltså inte längre perioder)

2015-06-03 @ 09:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0