Samma sak som snurrar i mig

Det är regnbåge utan tydligen. Det är nästan sommar tydligen! Det var längesen jag var utomhus, faktiskt senast i lördags för jag har inte hunnit. 

Här är bilder på saker som jag vill göra hela sommaren


Promenera längs den här sträckan, detta måste ju räknas som Stockholms finaste sträcka?? Hursomhelst är den min, jag kan alla stegen.


När jag och Elina hamnade på det här berget kom vi på att det finns så JÄVLA mycket vi inte har sett av det här. Mamma växte upp i Linköping och hon säger att hon skulle gjort vad som helst för att få vara ung här. Det känns otroligt priviligerat att få vara här varenda dag och jag ser fram emot att embracea den


Dansa helst varje dag och helst utomhus







Käka så djäääääävulskt mycket god frukost det känns helt overkligt att jag ätit allt det här goda typ senaste veckorna??? Förstå vilket smar jag fått i mig 







Vara i glada vänner sällskap helst hela tiden




Öla på skinnis och helst med O'C 


BADA Gud snart är det dags?? 

Imorgon ska jag skriva prov i fem timmar Tjolahoppsansa hejdå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0