jag älskar listor!!!!!! fan va längesen

här kommer en lista jag snott av lilly som i sin tur snott den från ngn annan som snottd en från ngn annan 

 

1. Vem litar du på?
ja, inte mig själv i alla fall xD

2. Vart skulle du vilja vara just nu?
Vill alltid vara i stockholm vid jul faktiskt men annars kanske bahamas typ 

3. Favoritstad?
ja men gissa tre gånger 

4. Vilket är ditt favoritnummer?
11! och 7! 

5. Vad var det senaste du åt?
ICAs fryzpizza med mozzarella den enda pizzan jag gillar asså 

6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då?
hmmm turkos tror jag!! eller lila

7. Hur är vädret just nu?
så vackert och behagligt snöfall 

8. Vem var den senaste personen du pratade i telefon med?
Elina

9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet?
oj vilken gammaldags fråga haha men oj hmmm älskar att prata om sånthär, typ nacken och axlarna, hur personen rör sig är skitviktigt tycker jag 

10. Vad har du för skostorlek?
39 och en halv 

11. Favorit tv-program?
historieätarna och så mycket bättre lol

12. Har du några syskon?
två brosor men ja vene känns som ni vet det blabla 

13. Längd?
172,5 stolta centimeter!!! 

14. Hårfärg?
en helt vidrig råttfärg faktiskt 

15. Ögonfärg?
blågrå 

16. Använder du kontaktlinser?

hahah vilken specifik nä men har ju glajjor nuförtiden

17. Favorithögtid?
ojojoj, vilken fråga!!! men jul garanterat 

18. Favoritmånad?
Maj! och December  

19. Har du gråtit någon gång utan anledning?
Men vad är det här för frågor hahah, ja obv?? men pratade med Oc idag om att ingen av oss har gråtit på fyllan!!!

20. Vilken var den senaste filmen du såg?
Såg Clueless idag när jag och Oc bakisångade i soffan, världens kanske bästa film? manuset!! kläderna!!! skådespelarinsatserna!!!! ja gode gud 

21. Favoritdag på året?
Julafton!! Sista dagen innan semester på sommaren!! Första maj!!  

22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt?
det skulle jag inte tro 

23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)?
men fy nej såklart inte usch låter helt absurt 

24. Kramar eller kyssar?
? två så olika saker haha nej kommer inte erkänna att jag gillar att *hångla!!* tyyvärr

25. Choklad eller vanilj?
nämen om någon säger vanilj på denna så kan den verkligen lämna på dirren 

26. Har du tatueringar?
nope

27. Vad lyssnar du på just nu?
nununu lyssnar jag på alex&sigge men annars lyssnar jag på min julmusiklista 

28. Är du kär i någon kändis?
aa, och just nu Joel Spira 

29. Vilka böcker läser du just nu?
min kurslitteratur 

30. Piercingar?
nejj inte hål i öronen heller faktiskt 

31. Favoritfilmer?
Clueless! Sagan om ringen trilogin, fucking åmål, breakfast at tiffanys, west side story och hitta nemo 

32. Favoritsport?
fotboll kanske? är inte jättesportintresserad *chock*

33. Vad gör du just nu?
sitter i min fåtölj i hallen som mamma envisas med att kalla "biblioteket" lyssnar på pod och väntar på middag 

34. Smöriga, naturella eller saltade popcorn?
asså nu ångrar jag mig sååå mycket att vi inte köpte popcorn imorse!!! smör och salt muuums

35. Hundar eller katter?
ja du

36. Favoritblomma?
vallmo!!! och pioner  

37. Har du blivit påkommen med att göra något du inte får göra?
hahah men asså denna lista!!!! JAA 

38. Har du en bästa kompis av det motsatta könet?
ja (tyvärr) (?)

39. Har du älskat någon någon gång?
nämen asså 

40. Vem vill du träffa just nu?
caroline ringskog ferrada-noli så jag kan prata med henne om juicebaren 

41. Är du fortfarande vän med folk från skolan?
ja faktikst både från grund och gymnasie

42. Hur imponerar man på dig om man är kille?
kommer ihåg grejer om mig eftersom killar är så tröga och ointresserade av saker som inte handlar om sig själva, med en härlig dos av självinsikt och ironisk dans tbh hatar mig sj för det MEN 

43. Gillar du att flyga flygplan?
nää

44. Höger- eller vänsterhänt?

höger 

45. Hur många kuddar sover du med?
tre! en hård och två mjuka 

46. Saknar du någon?
ja det gör jag nästan hela tiden 

47. Lyssnar på radio?
Nej, men jag lyssnar på sju podcaster i veckan 

48. Bästa beslutet du har gjort i år?
sparar detta till min 2016lista 

49. Sämsta beslutet i år?
sparar detta också 

50. Din senaste nerladdade app?
en stel drickleksapp

 

puss o kram ses på stan kanske redan ikväll?? mmm mums ska sluka en skål spaghetti, sminka mig och smutta på lite bubbel tror jag 

 

 fan här va man ju fin i håret och fyllig i bröstkorgen 
 
men mådde skit
 
trevlig lördag!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0