mina nyårslöften

(okej såg just att min sånhär grej på sidan (om en e inne på datorn) är från 2013!!!! vet ej hur en tar bort!!! omg har denna blogg länkad på min insta?? måste börja tänka mer på mitt rykte)
 
nämen Mitt enda nyårslöfte är egentligen att skåla
aa ni läste rätt
 
Satsa
Kasta
Åka
Lattja
Aska 
 
alltså
 
SATSA 
 
Det enda jag lärt mig i livet är typ att det aaaalltid är värt att satsa!! På kärleken, karriärren, you name it. Personligen känner jag att det finns mycket för mig att satsa på just nu, inte minst ett annalkande kändisskap som jag tycker att jag hållt på tillräckligt länge. Jag vill verkligen satsa på mina intressen, (av den enkla anledningen att jag tycker att det är sååå kul att hålla på med dem) min klädstil då jag har börjat tröttna på att se ut som en trettonårig kille, mitt välmående eftersom det är så fantastiskt skönt att inte vara ett psykiskt nervvrak med eksemhud, på den globala marxismen som jag hoppas ska inrättas inom kort dvs göra nåt viktigt för en gångs skull och inte enbart ligga i min säng och tycka synd om mig själv 
 
KASTA 
 
Så skönt att fatta att det inte är meningen att en ska ha en massa idioter i sitt liv, det är faktiskt bara att kasta bort dem! Så skönt att fatta att oro och ängslighet inte har någon plats i ens tillvaro, det är """"bara""" att kasta de känslorna åt helvete! Så skönt att fatta att en inte behöver ha en massa skit i sin garderob och i sina sparkartonger och allt sånt blaj, det går otroligt bra och lätt att rensa ur sitt liv och en mår så jävla mycket bättre av det! 
 
ÅKA
 
Jag har ingen seperationsångest! En förändring är alltid bra! Så länge den sker på mina villkor vill säga xD. Jag tycker bara att det är dags-står jag i valet och kvalet att åka nånstans-åk! Står jag i valet och kvalet att dra på fest-åk! Är du inte säker på hur du ska göra med den där dejten, utbildningen, resan-åk!
 
LATTJA 
 
 
Eftersom jag har haft tråkigt i kanske tretton år av mitt liv känner jag att jag har mycket att ta igen! Och säg mig, finns det något härligare än att ha kul va? Att kasta sig huvudstupa in i skojet? Att skratta tills det krampar? Nä skulle inte tro det va!! Hade så mycket dåligt samvete under 2016 så fort jag tänkte till att ha mig lite kul så ska verkligen bara unna mig den roligatse lille tillvaron 
 
ASKA 
 
 
Aska är det renaste som finns!!! och om en ska tro Markus Krunegård också den bästa jorden! Jag hoppas på mycket förändringar i mitt liv detta år och även om jag skrev förut att jag är väldigt bra på att ta förändringar med en klackspark, så är det klart att det finns mycket som kan bli svårt att säga hejdå till, kanske ett barndomshem, sin huvudstad, en relation, ja vad vet jag, men jag ska aska med gott självfötroende. Det bränner till med aska ju, men sen kan vad som helst växa fram ur det!!! Funderar på att aska mina metaforer under 2017 vad tror ni
 
Och sen självklart, att SKÅLA sååå mycket!! Jag älskar att festa det är helt sjukt ahahhh om jag fick välja skulle jag gå ut och dansa vareviga dag, jag vill skåla i champagne med mina tjejer (och såklart killarna som bjuder oss på den) under 2017
 
Jag gå in i 2017 med så mycket pirr i magen att det känns märkligt att mina matsmältningsorgan ens ryms därinne!! Och med all min kärlek verkligen, den är det viktigaste jag har. Jag hoppas vi ses!!!! På stan!!! På andra sidan jorden!!!! På nobelfesten!!!! (okej euw tar tillbaka) Hopps ni kan använda er av mina nyårslöften och att ni får "skåla" mkt i år
 
Gott snart nytt år på er
 
I love you all-SKÅL
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nike

FANTASTISKA NYÅRSLÖFTEN JU!!!!!

2016-12-29 @ 10:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0