there is just one thing i need

hej på eeeer
 
 
 
 
 
 
 
 
 
här sitter jag i min bakfylla insmord i kokosolja och mangokräm och försöker att fokusera på någonting men har typ tagit selfies i en timme
 
jag tänkte göra en kanna kaffe och läsa mitt diktalbum av bodil malmsten
och sen ska jag faktiskt åka till uppsala!! och lyssna på julmusik och berätta anekdoten om hur jag nästan föddes där
 
i helgen har jag i vanlig ordning druckit för mycket öl, sovit för lite och kollat precis lagom mycket skam
 
snart tar jag mig jullov!! det tycker jag att jag ska ha!! en liten julklapp till mig själv 
there is just one thing i need
lite tid och julefrid (det var visst två saker sue me) (men det rimmade? så pluspoäng för det)
 
puss o kram 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0