Bilder från 10 juni!!!!

Gulliga ni är som står ut med märkliga inlägg om vartannat! I det här inlägget tänkte jag visa er bilder från det här stora och det lilla som skett på sistone men delar upp i olika inlägg. Detta är om studenten. Läs gärna :)


Jag tar ju studenten! "Hur många melankoliska inlägg om sin studentexamen kan en människa skriva" tänker ni men jag har inte så mycket att säga mer för dagen kändes bara STOR! Som när du hamnar på samma fest som en kändis och du bara känner närvaron av detta stora, mäktiga! Du är glad över denna möjlighet men också lite tagen vilket ger dig overklighetskänslor. Här är jag och linan på champagnefrukosten.


Finaste teatrarna FUCK blir såååå rörd när jag skriver detta asså Ahhahaha men sue me!! Kolla deras varma leenden! Och min Olga som varit med mig heeeela min gymnasietid Hahahah nej det går ej att tänka på studenten i efterhand 


Alla så himla fina förutom jag som lyckades var ful på hundra procent alla bilder som togs på studenten :D 
Och angående mina vänner! Varje dag med er och nu utan men jag bär er i mig för all evig tid det är trösten 


Är det inte helt fucking absurt att denna pojkvän ÄR södra latin ahhaha fyfaaaan men det är så!! Typ nästan exakt hela mina gymnasietid har jag varit förälskad i honom. Kan vår kärlek fortsätta utanför södras väggar??? Är ett oseriöst inlägg i detta inlägg men när jag tänker på det är det en ganska relevant fråga eftersom det sjuka med konstitutionen SKOLA är att du liksom glömmer bort att fråga dig "vad gillar jag" "vad vill jag göra" "vad ska detta liv ge mig" för du är tvingad att vara på plats i den där skolan varje dag och sen typ äta chips och dricka öl. (Kanske inte är tvång och på chipsätande och öldrickande men det har ju allvarligt känts så). Anyhow, min stora kärlek som i efterhand kommer vara så enooooormt förknippad med södra så lets break up in a good am i right :D 


Jag grät noll tårar tills min Elvis kom. Det finns ingen som vet som hon! Vilken befrielse södra och förstår ni hur konstigt det är att vi sågs den första skoldagen för tretton år sedan och får se varann på den sista. Tårar för mindre!! 


På bilden! Farfar, brorsa, mammas bästis, jag, brorsa, farmor ft. jag som bebis<3 hade den bästa dagen med släkten någonsin vilket ärligt var den finaste presenten<3 när blev jag en sån idiot på att skriva inlägg??? Yeye 


Linan och jag igen! Svårt det ska bli. Att vara utan denna kramen


Kvällen blev en direkt konsekvens av för lite sömn för mycket bubbel men jag fick med mig ett fint minne :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0