Du och jag borde starta upp ett band

Hej godingar

Jag har precis kommit hem från fyra dagars sommaridyll/omänskligt intag av alkohol och smälter fortfarande hur det var att gå barfota på grusvägen till havet för att simma och gräva ner fötterna i solvarm sand


Och jag försöker komma underfund med hur det faktiskt kändes att sola i gräset med en öl och lösa korsord och spela spel







Och jag försöker minnas varje stund från midsommar, blomplockningen, midsommardansen, lunchen då alla  samlade sig under ljuslyktor i en lada och nubbade och sjöng och rimmade (jag) och lekarna då jag visade mig hundra procent för mycket naken av misstag och halsade en öl långsammast!! :(





Och jag försöker att dra mig till minnes exakt hur rolig gårkvällens spelning var då ännu fler samlades i ladan och dansade till livemusik och åt popcorn (en uppgift som är svårare än det låter am i right pga vissa förfriskningar ni fattar dags att avrunda detta skämt) 




Nu är jag HEMMA! Myggbiten, solbränd, uttömd, men mycket glad, efter ett 100% intensivt midsommarfirande och en en diet som bestått av mackor och öl. Jag har med mig några reflektioner

1. Vuxna människor är så roliga för de har så konstiga samtalsämnen
2. Villes ena bror är en exakt kopia av Adam Pålsson och vi hade ett extremt boys-aktigt ögonblick när vi prata om musikens kraft och ansvar i soluppgång 
3. Jag är snabbare på stafett än den generella människan
4. Hela denna resa var typ ett socialt experiment för mig och jag är väldigt glad att jag utmanade mig själv! Jag är också glad att jag lyckades ha så kul och det var typ spännande att vara socialt obekväm på ett sätt tycker jag för jag typ behövde det? Att inse att det går att ha en sextimmars bilresa på engelska eller ett nattligt samtal i en hammok med någon som du har noll gemensamt med och att det kan vara så himla bra! 
5. Det är väldigt lätt att förälska sig i trettio tjugoplusare och Norrlands längsta strand 


Snart åker jag till Berlin!! Hit me up (töntigaste uttrycket men älskar det ändå?? Precis som med mig o grabbarna) med era bästa tips!! 

PUSS hoppas ni är solkyssta och glada 


(Här har jag fyllt kroppen med en och annan Smålands men kom på att jag hade noll selfies såå 

Förlorat min värdighet igen-men vunnit en härlig midsommar

Hej)

Kommentarer
Postat av: kenny

fan va fint och kul att du hänger med din twittertvilling :-D

2016-06-27 @ 21:38:21
Postat av: lisa

Var är din vita topp ifrån?? Har köpt en liknande men din va mkt finare ju

Svar: Haha tack älskling!! Indiska!
None None

2016-06-28 @ 19:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0