Jag hade hoppats på något

(Alla bilder på mig är vidrigt tjuvade från Jenny eller Lilly)






I torsdags tog mina gamla bästisar studenten! Gamla på det viset att jag burit dem med mig så länge och det känns så främmande att de tar studenten nu, eftersom deras skolgång alltid haft så mycket att göra med min, och det slog mig då att det är slut nu.
Och så grät jag i fyra timmar


Så trevligt med mottagningar!! Här slurpar jag sista Rosén med gott humör i Elviras spegel efter timmar av god mat, bubbel och spontana tal (ingen bra blandning)


Dagen efter hamnade vi här! På en bakgård i Göteborg! Är så fucking förälskad i den där stan, som en olycklig kärlek som sliter i mig och det känns så fint och gör typ ont att vara där på samma gång. I alla fall så bjöds det mer rosé och ostbricka 


innan vi


Gjorde mojitos 


Sänkte dem


Stressad stämning för vi skulle på


Hemmafest hos ett teaterkollektiv. Men vi satt mest på badkarskanten





Lördagen var den finaste dagen. Håkan spelade på fullsatt Ullevi, jag sträckte upp händerna i luften och försökte in min idol, Göteborg, sommaren, den annalkande studenten och att han släckte ner Ullevi och avslutade med min favoritlåt. Allt kändes rent. 



Söndag och de här goingarna stannade kvar men jag tig tåget upp till Stockholm city och hade teateruppspel 


Min teater är det finaste för trots att allt går ut på att gå upp på en scen så är det kanske den enda platsen i mitt liv där saker och ting är prestationslösa.


Välkomnades hem av Stockholm med Rom och Cola på den här terassen 


Igår bowlade klassen och drack öl i solen. 

Allt är bra nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0