Om lovet hitills




Ville hade fest och jag hade sååååååå kul och här åker jag hem i morgonsol i en av Ville utvald outfit eftersom jag shottade rödvin upp och ner i vit klänning :/


Dagen efter åkte vi till Astrid för att dricka bubbel och fira återigen att vi gått ut


Klipp till: VIP-band på grönan! Jag åkte ALLT och det var såååå underbart att jag var tvungen att gråta bakom popexpressen och när hela gänget åkte slänggungorna i kvällssol som la sig över Stockholm och jag kände LYCKAN stryka genom mig




Grillade grönsaker och provade min nya baddräkt hos Nike

Jag behövde andas!! P R O C C E S S E R A ni vet xD. Kände jag när jag vaknade någon morgon senare så jag och andre tog båten ut till hans landställe där vi gjorde otroligt landställiga grejer som


Högg ved och gjorde brasa


Spelade Alfapet och drack te 


Åt fruksot som bilden EJ ger rättvisa med regnet mot (söker ett ord på förra fönster i rad) och jag roddade två kokta ägg per morgon och vi kokade flera kannor med te och läste 



Grillade 


Fikade i min mest landställiga tjocktröja 


Badade (jag)


Och sov i blommiga lakan som luktade sådär mysigt damm ni vet? Och såg dåliga disneyfilmer till sent in på nätterna för jag blir alltid så rädd att bli mördad på sånadär ställen så måste distraheras. ...:D 

Så jävla härligt är tacksam för att jag har möjligheten att bara "komma bort!!!" och få andas ut all ångest i vattnet och strosa runt i raggsockor 



På lördagen drack jag och härliga polare passionscider på SOMMAR där jag och linan djade. Kändes riktigt bra! Oklart om det var pga passionscidern eller att alla våra vänner dansade så hårt att DJ-båset nästan gick sönder



Finaste Jack och jag lyxade i måndags på uteservering och jag unnade mig ett glas rött och sippade långsamt som av gammal vana 


Sommarens frukter xD fast dock såå gott blir så glad av allt det där fina! Igår satt jag på blå lotus heeeela dagen och idag strosade jag och axel genom typ hela stan och käkade pasta i humlan och drack cappucino på hornsgatspucken, så somrigt att jag gråter. 

Jag mår typ helt bra för engångsskull och det är en sådan enorm jävla lättnad det går inte att förstå hur skönt det känns, det är helt overkligt på nåt vis att här går jag runt och mår så bra. Och sen den nya lagen som sänker det här jävla bubblandet och landet och jag vet inte typ hela känslan av att vara en del av ett samhälle som tar ansvar eller bryr sig i alla fall när det står ansikte mot ansikte med oss? Det är så fucking skitigt och jag vet inte vad det finns att göra. Vad finns det att säga och varför pratar vi om nåt annat

Imorgon åker jag upp mot landet igen hursomhelst! Fast nu för att dansa och fira midsommar och förhoppningsvis ta en simtur i någon Tjärn helt naken 

Önskar er all glädje och välmående och hoppas på att Sverige får lite jävla stake 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0