Sluta tänk på det där nu

Sa André till mig igårkväll. Undra om det inte är det han sagt till mig flest gånger under de här två och halvt åren. Men det kändes så skönt när han sa det, somnade helt utmattad av post-ångest mot hans varma rygg som jag inte ska få vara nära på nästan en månad nu. Idag tar jag planet till ett annat city! Jag ska ligga i höga trosor i fåtöljen och dricka bubblor och vila fötterna mot asfalt som doftar av annat regn. Jag insåg när jag sörplade morgonkaffet framför nyheten om att Sverige lagt 22 mille på att komma in i säkerhetsrådet......(inte ett humblebrag om att jag läser tidningen utan en reflektion om hur fuckad fuckad fuckad världen är) att när Maggio sjunger "tiotusen meter upp i luften ser jag allt så klart" är det såklart att hon är på planet! På väg till sin kärlek! Det har aaaaaldrig slagit mig, men på nåt sätt kan jag så tydligt relatera till att allt känns så jävla sjävklart med några tusen meters perspektiv.

Ber om ursäkt för världens sämsta blogg! Men sue me jag gör så gott jag kan eller i alla fall nästan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg är fantastisk och inget annat!

Svar: <3 Finaste kommentaren blev såå glad
None None

2016-06-30 @ 12:19:04
Postat av: Anonym

så fkn fin !!!!!!!

2016-07-18 @ 23:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0