En fragmentartad ungdom

Har ni tänkt på hur otrooligt fragmentartad ens liv är?? Liksom, fjorton år då hände detta och detta och detta och jag var kär i honom och börja gymnasiet då var det såhär och lite såhär och jag var kär i den där killen-OCH EGENTLIGEN ett helt liv som jag minns i fragment! Känns så ovärt, ett helt liv som inte ens finns kvar i en ordentligt längre!
 
 
Hursomhelst, nu ska jag ut och "jobba" som en "DJ" med Elina här är lite bilder från just nu eftersom jag har photo booth igen! Vilket liv! Känner mig tyngd av något, antagligen att jag inte gjort något som jag borde ha gjort på typ en vecka men suuuue me
 
på återseende 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0