It might be over soon

under året har jag skrivit så många korta texter från olika klubbtoaletter att jag skulle kunna skriva en bok. Jag hade tänkt ge er ett utdrag men det kändes lite för privat xD joke det var för svårt att leta upp alla snälla ni känner väl mig jag tror inte på konceptet privat
 
poängen var i alla fall att ungefär alla de där texterna såg likadana ut typ "jag sitter på en toalett e lite full allt e skit jag vill åka hem" och vid varje tillfälle verkade det så svårt för mig att ta mig hem?? att bah tjo vet ni vad den här kvällen SUGER och ta mitt pick o pack o dra? det känns inte som att det är meningen att saker o ting ska vara så svåra vid artonårsålder
 
benjamin sa en gång till mig "ingen bryr sig om du inte kommer till festen", vilket ju kan, och antagligen skulle, tolkas som rätt taskigt, men det var seriöst typ det snällaste nån sagt till mig på länge, liksom ingen bryyyyr sig, du är inte så viktig, det spelar ingen roll om du är trött eller gör fel eller inte orkar bry dig, för så viktigt är inte det du gör. Det var skönt att höra. Det handlar inte om FOMO, för jag har inte det. Jag är inte rädd för att missa grejer så, det är en läggningsfråga kanske, men eftersom jag tror på ödet så tror jag att det som ska hända mig kommer hända oavsett om jag går på festen eller inte, eller så är jag bara så självupptagen att jag inte tror på att något kul kommer hända om jag inte är där :)
 
Hursomhelst, så var jag liksom fast i mitt koncept, som att någon placerade mitt liv på mig och jag var tvungen att göra precis som det stod i regelmentet, eller att jag var för trött för att orka tänka ut något annat. Så har jag känt lite med mitt liv, och därför känns det som en befrielse, det här med att utforma ett eget liv på ålderns höst xD
 
kanske ska skaffa mig ett hus uppåt landet som jag kan renovera på helgerna helt själv, odla mynta och lavendel och ro ut på havet när det skymmer. Föreslog till OC att vi skulle äta brunch regelbundet varje vecka precis som i sex and the city men hon ironiserade över att jag aldrig hade tid över vilket jag tycker är orättvist, nu när tiden och jag äntligen spelar på samma våglängd. 
 
Hursomhelst, jag hoppas att jag inte fastnar på några klubbtoaletter i år so to speak, alltså jag hoppas att jag inte fastnar i ett liv som jag inte vill ha. 
 
 
fyfan vad detta var bra att flytta sängen!! tips är att inte fastna i ett sovställe utan att byta lite då o då. Själv har jag ju haft sängen vid väggen av gammal vana, som att det var enda stället som det gick att ha en säng?? så dumt så det inte är klokt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0