Snygga människor med mössa bör tänka om

Sitter på jobbet med feber idag, försmäktar bland konsten. Igår låg jag i frossa i tolv timmar efter jobbet men jag har en väldigt tydlig plan för tillfrisknande så det går snabbt för mig att må ganska bra igen. Som ni kanske minns ser jag höstterminens start som själva nyåret egentligen och mina löften för i år blir därför:

1. Att hänge mig åt mina intressen
2. Att börja gå i terapi (snobbigt? Det kanske bara heter psykolog)
3. Att börja gå på event
4. Att resa själv
5. Att inte tacka nej till ett gig pga självförtroende/kompetensbrist
6. Att skaffa en ny garderob

Jag kollar på sex and the city och känner mig så jääävla inspirerad till att klä mig snyggt och hänga mycket med mina tjejer. Eftersom nu frisyr och nytt liv redan har förverkligats är en ny garderob typ det enda som håller mig tillbaka. Jag ska rensa och sälja och köpa hållbart och smart/dyrt eftersom jag kommer att få en ärlig summa pengar in på kontot den 25? Så jäävla konstigt haha, folk pratar om skolan som ungdomens tid, och personligen har hag aldrig trots tre veckor arbete i streck och sjukdom, aldrig haft mer tid eller pengar.

Det var det, ska börja stänga ateljén nu, puss o kram ses på stan

(Längtar sööönder till bösta utekväll då jag inte festat på en halv miljon år)


Kommentarer
Postat av: Love

Om det är en snygg mössa då?

2016-09-14 @ 11:20:00
Postat av: Love

Om det är en snygg mössa då?

2016-09-14 @ 11:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0