Will it ever not be so hard to see you again

Mitt liv ser mer annorlunda ut än vad det någonsin gjort

-jag har fått glasögon. Passar mig inte så bra men jag tänker i mitt huvud att jag ser ut som en ung och förmögen buisnesskvinna med slarviga lockar och vackra ansiktsdrag eftersom det tar för mycket energi att gå runt och tänka på att jag är ful (jag har dem dock bara när jag skriver o läser o sånt)

-jag har börjat snusa. I fickan ligger en tunn burk med pepparmintssnus som jag försöker lära mig att använda på ett avslappnat och normalt sätt samt utan att känna en svag kväljning längst ner i halsen

-jag har klippt håret. Jag vet inte hur det ser ut än, om det är fint eller fult eller konstigt, om jag ångrar mig eller är nöjd, men jag är glad att nåt annat tar vid, och förresten bär långt hår på typ skitmycket dålig energi

-jag har börjat jobba. Från tidigt på morgonen till kväll strosar jag runt i sandaler och mjukisar och käkar frukt och snyter näsor på tjugo helt otroligt rara fyraåringar. Jag jobbar extra också så jag kommer jobba tre veckor i streck vilket e lite bra så jobbångesten kan ge med sig och så att all halloncider som jag drack på wow kan återbetalas

-jag har snart en pojkvän i ett annat land. Pojkvän på distans! Känns SÄMST men också okej?

-jag blir nitton på onsdag. Ett så bra år tror jag! Jag och Olga har alltid pratat om nitton som en god ålder och det verkar gå bra för henne så litar på det

-jag börjar universitetet imorgon! Aldrig varit så oförberedd för nåt nånsin men tydligen är jag cool med det?

-jag mår FETT bra men är också trött orolig sttessad men vet att denna period kommer ge med sig snart så är liksom glad på förhand för allt kul som komma skall.

Glad att vara tillbaka här. I hlegen köper jag en dator då ska jag tbta denna sommar

I love u all


Kommentarer
Postat av: Nike

Fint att höra dig här igen! Saknar dig! Smsar dig nu så kan vi ses!

2016-09-05 @ 22:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0