lägesuppdatering am i right

Hej på er era stollar
 
Haft en sååå stressig vecka med jobb och fix och grejer och var i fredags redo att supa av mig det som återstod av min skalle
 
Detta tog jag fasta på och i fredags dansade jag i vanlig ordning till killers på slaktis och igår satt jag fast i en hiss på södra teatern och skämde ut mig på sociala medier 
Däremellan har jag druckit kaffe och ätit glass i solsken med linaonike och spelat spel hos elvis för sista (!!) gången för på måndag skriver hon på papper till sin egna lya! min lilla bästis 
 
har haft det rysligt bra i helgen det enda problemet är ju att man inte ska ha helg hela livet utan imorgon ska tilbaka till 8-5 livet ja hujeda mig 
 
Saker som keeps me alive just nu:
-att jag imorse vaknade upp med sol på alla väggar i mitt sovrum
-att jag och mina högastdiebästisar har en snapchatgrupp så att jag varje dag kan få en uppdatering om hur de mår, vem de är kära i, vad de ska göra i helgen och vad de ska äta middag
-att jag och mina vänner här påminner varann nästan dagligen om kärleken man har, det är det viktigaste jag vet? att få dela om och om igen RABBLA min kärlek till dem och hur bra det känns i magen när vi lämnar varann
-att nästa månad är maj!!
-att jag idag i vasaparken tog av mig jackan och svettades ändå 
-att min kaktus som nästan inte fått någon sol på flera månader har fått fyra nya delar som växer! tack för den symboliken kaktusen
 
puss o kram
allt gott till er mina gulliga små läsare 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0