Lite gulligt blaj jag varit med om på sistone

Jag och mina förskolebarn springer hem genom lekparken för det börjar hagla, och asfalten ger ifrån sig en doft av sommar ni vet


Jag äter halloumiburgare med mamma och pappa på vårt stammisställe fast dressingen är för stark och lemonaden smakar för artificiellt och jag och linan chattar oss igenom hög puls samtidigt 


Jag köper tamponger och snus innan jobbet och det är något med den kombinationen innan klockan åtta på morgonen som gör att jag känner mig äldre eller som att jag vet vad jag vill eller som att livet hinner ifatt en på ett bra men kusligt sätt, som att vara tretton och tjugo på samma gång en liten liten stund, som att ha pyttelite kontroll 

Dricker två öl innan klockan 4 fast det bara är onsdag haha, vi köper med oss pizza hem till Nike som vi slöäter medans hon hänger tvätten i badrummet 

Jag Smsar Elina klockan tre en natt och hon råkar också vara vaken precis då! En vänlig slump! Hon svarar nyvaket på mina fyllesms, jag känner mig omhändertagen och glad 

Jonas och jag sitter på en bänk utanför Waldemarsudde och snusar ikapp, jag kliar hans hårbotten tills mina fingrar värker och när vi tar båten tillbaka ramlar en farbror i mitt knä och vi fnissar alla tre i vuxet samförstånd 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0