skärtorsdag! och ett helt liv

 
 
här sitter en påskgla och nyvaken gumma som snart ska kolla ut outfit för kvällen
jag har mycket att fira
1. jag har påskolov!!
2. jag har en ny frisyr!! (se bild)
3. jag har en ny mobil!!
4. jag har sommaren runt hörnet
5. jag mår bra på första gången på för länge
 
undrar, angående punkt 5, hur det kommer sig!! att man gång på gång går runt och nöjer sig med ett liv man inte vill ha? tycker så jävla synd om mig när jag tänker tillbaka om jag ska vara ärlig haha, nämen att jag gått runt så många dagar och bara velat ha en annan tillvaro men inte klarat av att erkänna det eller dela det med någon och är ärligt också sååå stolt att man idag sitter här i mammas gamla bh och brorsans gala fotbollsbrallor och känner sig som en okej person med ett liv som kan ha kul och göra vad man vill eller i alla fall inte gå hem och känna ett jävla vakuum från tårna och uppåt 
 
nu lyssnar jag på gagnam style på repeat, ärligt en väldigt underskattad låt? (deppig insikt är också att man har E X AK T samma musikreferenser som fyraåringarna på jobbet), ska äta lite skagen med päronen och sen ska jag ut och dricka lite bubblor med trevligt sällskap
 
kan det sägas nog många gånger??? LIVET VÄNDER och man tar sig igenom oförtjänt mycket skit och plötsligt är solen uppe till klockan nio och man har oförtjänt bra vänner och stockholm känns okej igen 
 
puss o kram hoppas DU får en lugn eller tokig eller fin eller kärleksfull påsk och att du kan turn your life around om du e på fel plats 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0