S/o min påskhelg

Vilken extremt hälodestruktiv och hälsofrämjande helg man har haft på samma gång


Typ druckit Cola till frukost tre dagar i rad :)
Typ förfrusit mina stortår :)
Typ bara ätit pommes frites och godis :)
Typ lagt en hel veckas lön på öl :)
Typ sovit 20 timmar sammanlagt under fem dygn :) 

Men man står på benen! Knappt i och för sig börjat få sån jävla bakfyllekramp i mina vader? Men man har huvudet med sig och en otroligt trevlig helg med sig i bagaget det ska man inte sticka under stol med

S/o Stockholm som faktiskt haft ett väldigt attraktivt klubbliv denna påskhelg? Samt idag var helt oförskämt vackert med lila moln och ljus himmel när man gick hem över Slussen 

S/o mina bästisar haha ja men asså? Vad skulle man göra av sitt liv om det inte var att lägga det i era händer? Nån som man ringer innan under efter nånting händer eller man kommit på en ny tanke eller sett en ny sak men som ändå får det att kittla av glädje när man ska ses för femte gången samma vecka 

Ja gode Gud nu ska man försöka ta sig igenom fyra dagars arbetsdag utan att gå under . Tanken var ju att man skulle bifoga minst hundra gulliga bilder på mig och Elina i olika toalettspeglar osv men tydligen e ju ens mobil en *****
Kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0