en uppdatering från mitt nya hem

 
 
 
här är bilder från min första morgon på folkis här utanför uppsala där jag numera bor och lever!! Jag skulle gå till frukosten helt själv, jag kände ingen och var lite pirrig. Det är bara snart tre dygn sedan men det har hänt så mycket så det skulle lika gärna kunna gått en månad. 
 
Jag nyper mig i armen!! Helt plötsligt har jag fått en ny plats att vara på som är så fin på morgonen när den är dimmig utanför mitt sovrum, och så vacker när man hoppar från bryggan och simmar ut en bit och det breder ut sig fält efter fält av sädesslag, den är så mjuk på kvällen när man går genom skogen från det upplysta slottet nermot husen. Helt plötsligt har jag fått nya människor som jag bor med, som är i mitt kök och kokar te åt mig, som väcker mig på morgonen för att äta frukost, som spelar trummor och trumpet utanför mitt rum. Helt plötsligt har jag fått en vardagsrutin som inte är att jobba och sova utan innehåller det absoooolut roligaste jag kan tänka mig, att få sitta i en murbeklädd sal och skriva och läsa och fika utan att bli bedömd. 
 
Jag nyper mig i armen!!
 
hoppas ni har det fint ni med
 
puss o kram puss o kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0