the good lord knows it

Här sitter jag i mitt kök och kastar i mig en halvbränd omelett, börjar jobbet om en timme och överväger att göra nåt drastiskt med min hjärnsubstans så jag slipper

nää jag har faktiskt uppskattat att arbeta denna vecka, att göra nåt med min kropp som inte är att ligga i vertikal ställning i en säng alternativt hälla i den bubblande vätska i snabb takt, även om det är det absolut roligaste jag kan tänka mig. Det är nice att erbjuda fri kultur och jag gillar att jobba utomhus i stockholm, känner mig som "en del av staden" när jag går norrbro fram med kaxiga steg 




Det här skrev jag imorse 
Nu sitter jag på bussen på väg hem. Allt gick bra. Och det är väl det man får komma ihåg. Det går bra det mesta!!! 
The good lord knows it
I'll be fine
Puss o kram 

(varför säger man förresten, "aa nu mår du som du förtjänar" när nån e bakis? så himla stark grej att klä upp sig och sminka sig och spraya håret och ta sig ut och mingla med hundra personer man inte gillar och dricka dyra drinkar och dansa fast det bultar bakom revbenen och till och med ibland (oftast nästan jämnt nuförtiden) HA KUL!!!!! 

Man ska ha en klapp på axeln 
Och hundra rosor typ) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0