Ettusen gånger till vill jag ha det såhär bra

I fredags var jag barbent hela natten tills jag somnade mellan Hannas orimligt fluffiga lakan och i lördags drack jag mimosa och åt halloumigyros på gräsmatta ända tills klockan blev kväll och jag slog mig ner på en pall i köket hos Morgan och serverades falafel och rödvin och mådde så bra 


Idag vaknade jag utan bakfylla och åt somrig frukost och lyssnade på radio med brorsan och så tog jag på mig shorts! Och gick på loppis på siwarnas bakgård innan jag och Hilma blev bjudna på islatte av Maja och låg i nytan tills jag brände benen. Då gick jag hem och städade mitt rum, hängde upp mina nya fina vintageklänningar, åt två liter glass och fnissade åt en gammal dokumenterserie med jinder och krunegård. 

Går och lägger mig nu med öppet fönster och det doftar fläder och asfalt och jag känner hur det draaaaar i mig därute av sommaren

Tänkte be om ursäkt för två superpretensiösa och rent utsagt värdelösa inlägg på rad men vet ni va! Man måste faktiskt inte läsa detta lilla bloggande! Men jag måste rensa mitt lilla huvud ibland!! För det kryper i mig! Jag kan inte Somna! Fast jag knappt sovit ut på flera veckor! Det är ett liv att leva 

Nedan en bild från Berlin! Snart ska jag ut o resa med tjejer jag gillar igen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0