En samling gamla anteckningar som ja tyckte va lite gulliga

Jag har en flod i min mage

Jag har en orkan långt ner i magen

Den ska snart svepa över mig

Den ska snart begrava mig

Och jag ska ta mig ut

Den orkanen

Den floden ska dränka mig och jag ska överleva

Genomblöt

Omskakad

Men ändå på andra sidan

Som ett jävla spinningpass 

Man pallar inte

Men när man till slut ger efter

Tror man att man ska dö

Men sen överlever man

Musklerna är svaga och måste vila för att byggas upp

Hjärtat är svagt och måste få vila

När ska mitt lilla hjärta få vila

En annan gång 

Jag fortsätter att hoppas på det

En annan gång 



Men man gör vad man kan

För att dagarna ska vara dagar 

För att solen ska vara vacker trots att du har lämnat mig

Man gör verkligen så gott man kan



Elina har köpt en kökshandduk!!! Jag vill gråta!!! På andra sidan havet cyklar hon runt och typ utträttar ärenden, väljer ut en kökshandduk som hon ska ha, jag ser framför mig hur hon väljer den med stor noggranhet 




Att försöka förstå vad jag ska göra med min tid 

Upptar all min tid

Jag är ledsen att jag är sen igen!

Men tiden räcker inte till

När man har fullt upp med att fylla den med oro över vad man ska göra med all sin tid


Jag ber till gudarna att allting ska gå vägen

Vilka gudar 

Och vilken väg ska nånting gå



Jag va så full på champagne och vodka-tranbär 

Kanske tvånglade en modell 

Åkte uber hem

Åt rester ur mitt kylskåp i en timme 

Nån skrev nåt taskigt om mig på twitter



vad gör jag

med mitt liv

helt ärligt

vad härligt det verkar att leva ett liv som inte tar slut varje dag



Du ger mig

Andnöd på ett dåligt sätt 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0