mitt folkisår i photo-booth

 
första veckan! så pirrig. finns inget jag älskar så mycket som att börja på nya skolor, jag tror jag älskar förändringar jättejättemycket. 
 
 
nydumpad och ledsen :( men hade snygg frisyr? inget ont som inte har nåt gott med sig som sagt 
 
 
tillbaka på banan som ni ser! det här var i november när vi skrev dramatik och det var så kul och tog upp så mycket tid och vi satt i kollektiv skrivkramp och drack för mycket kaffe och somnade i hög i soffan nääääää jag gråter nu
 
 
hösten var lite tuff för en fröken som inte är van vid att det blir så mörkt efter klockan fyra att man inte kan vara utomhus utan är begränsad till ett två rum. kämpade med min småstadsklaustro och mitt smutsiga hår som jag tydligen aldrig orkade tvätta. men den gick så fort hösten, på gott och ont
 
 
nytt år! jämnt och ständigt bakfull men vintern var så ofattbart vacker, jag gick hela tiden runt med andan i halsen, beredd att offras till naturen för att bevara dess skönhet
 
 
dagen efter wiksfestivalen ahha var såå bakfull men såå jävla lycklig (trots dyster uppsyn). våren hade äntligen kommit kändes det som, trots att det bara var februari och jag va jättekär i en söt skåning 
 
 
skrivkraaaaamp hade jag här, ända in i magen. då möblerade jag om mitt rum och så gick det över
 
 
nångång under sista veckorna. jag drack syrlig öl utanför vårt hem och satt och "uträttade ärenden" och sebs kom strax efteråt och vi rökte och skvallra
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0