jag om "identitet"

Hm jag har skrivit ganska mycket denna vecka, jätteskööönt och haft en uppläsning på stadsbibblan och det gick bra, jag har slutat vara nervös men såhär känner jag:
 
Är man som jag en person som inte hunnit vänja sig av med att ens prestation är lika med ens personliga värde identifierar man sig mycket med det man gör.
 
Just nu är jag typ en "kreativ person". Och när det inte känns så, när jag inte får ur mig ett ord eller när allt bara blir skiiiiiit då känner jag. Jag är inte så bra på det jag gör just nu. Lika med-jag är en riktig keff person just nu.
 
Hur skapar man något utan att tycka väldigt illa om sig själv?
 
vet ej. Men jag övar. Och håller mig till mitt nyårslöfte: fortsätta skriva även om det mesta bara blir skit. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madicken

Du är bäst! <3

2018-03-29 @ 14:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0