Mitt utserveringsliv

(null)

Jack fick öva sina psykologi-kunskaper på mej över lite smått och gott och fyra glas vin. Han ska ju ändå göra praktik i höst! Grattis landstinget här har jag bidragit med gratis utbildning 

(null)

(null)

Fanny och Axel ställde upp på traditionsenlig våffellunch. Vi beställde så mycket att vi va tvungna att gå raka vägen till Bleck och skölja ner allt med en öl. 

(null)

(null)


Bokklubb och räkor på Lives (som ju är Cj:d balkong) fan va mysigt det är att ens kompisar byter lägenhet med varann. Som att vi egentligen bara delar på ett antal hyresrätter i Stockholm. 

(null)

På Olgas gård. Den flaskan slank ner. Sen gick jag hem med skoskav men det kändes inte. 
 
(null)

Jag och Nils målar stolarna i vårt kök (rum) (lägenhet) ljusblå. 

(null)

Och äter min bästa sommarsallad 

(null)

Och nu åker vi på semster 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0