Dear mr future boyfriend where the fuck are you?

Denna måndag har jag inte pluggat. Kan inte ens minnas när det inträffade senast. Istället har jag handlat julklappar efter skolan med några lirare i snön. Åhhhhhh snacka om att jag längtat.
Och jag vet att min header inte syns och Stephanie ska fixa det, och jag vet att min blogg är hopplöst tråkig, men ni är hopplösa på att kommentera. Så släng gärna in en kommentar. (och ja, jag är medveten om att ni inte kommer göra det)
Snart ska jag se julkalendern och koka knäck, åh julen är min favoritårstid, no doubt.
Vi hörs, kram på er finisar!


Kommentarer
Postat av: sonia (7c)

Joho jag läser din blogg hihi

2011-12-24 @ 14:37:03
URL: http://flodhest.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0