Du förtjänade en nominering för rollen du spelade

Har precis avslutat ett nästan ett timme långt samtal med hysteriskt fina Mathilda som kommit till Sverige.
Annars har jag sovit i caféterian och lite folk fick assistera rygg och Nack och fotstöd, och haft luciaövning. Och pluggat. Men det är liksom det mina dagar går till. Att älta siffror, årtal och formler. Ikväll borde jag egentligen göra min syslöjdsutvärdering. Jag är så förbaskat dålig på slöjd. Och jag ska liksom skriva hur många gånger jag ska vika mina handtag. Varför inte bara sy lite? Det blir ju ändå en väska. Ta re lite lugnt liksom. Om jag var lite coolare, eller om jag var huvudrollsinnehavare i en smörig amerikansk b-film skulle jag skrivit ett stort fett K BRY över hela utvärderingen och stuckit ut och druckit cola light istället. Men nu är jag varken särskilt cool och inte huvudrollsinnehavare i en smör film heller (förövrigt har jag aldrig fattat grejen med cola light) så det blir nog till att skriva utvärderingen i alla fall.
Nog med klagande. Jag har ett så himlans jättebra liv. Jag älskar livet. Satt ni vet. Har dåligt samvete över att jag önskar mej så mycket saker i julklapp när folk svälter. Men ska inte skriva för mycket. Sånt där kan man skriva mängder om. Ska dock gå med i Greenpeace eller läkare utan gränser efter jul. Satt ni vet. Nu ska jag sova. Satt ni vet. God natt.


Kommentarer
Postat av: Frida

Heej fina du! Jag har en Nikon D3100 den funkar galant, relativt billig och lätt att lära sig, sen kan man filma med den vilken också är ett plus!!! :)

2011-12-07 @ 13:59:08
URL: http://fridalre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0