Everyone Walk the wrong roads

Kom hem för ett litet tag sen efter en riktigt bra dag. Kollade rean, fick med mej ett par tights, (plus att min mamma köpt två tröjor!), bussluffade lite (dock var jag största kräket, ville passa impulshummertiden och dock tog vi oss inte längre än en bit ifrån Nacka forum men nånstans måste man ju börja), sneakade ost och bearnais från ICAn sim låg vid vårt slumpmål och åt cheddar popcorn.
Efter en måltid av impulshummer, svampsås och annan dregelmat begav jag mej ut med samma lirare, och eftersom inte så mycket hände drog vi till Hedda och kollade på de förta tre avsnitten av Prison breake. Zatan vilken serie. Fy vad bra.
Nu ska jag läsa och sedan sova. Åh. Hoppas ni haft en bra kväll, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0