Happy people never fantasize

Är sjuk. Tror jag. Måste resa mej upp och ta reda på saken.
Idag är också näst sista dagen på 2011. Det har varit ett bra år after all, med tanke på alla otroligt bra gemenskaper jag gjort och alla roliga saker jag varit med om. Som när jag och Dawn var på Håkan. Ja, det var fantastiskt. Samt alla andra konserter på grönan, dom var så himla himla bra allihopa jag var på (Petter och september, Tove Styrke (Tove kvällen var så satans bra, Jag, Mathilda och Jossan blev utskällda vid flygande elefanterna, åkte fritt fall tilt i mörkret vilket var så vackert att jag storkna och hade åh så kul) Oskar Linnros, Håkan Hellström (<3), Daniel Adams Ray och Veronica Maggio), och som alla sommarkvällar, och som att jag började på konfirmation, och som att jag har skrattat mer det här året än vad jag någonsin någonsin någonsin gjort förut.
Jag har också börjat lyssna på Håkan på riktigt, och Broder Daniel och den svenska björnstammen. Ja. Ett bra år. Och förutom att jag har kommit människor som förut varit en kram i korridorren mycket närmare (Mathilda, Hanna, Rebecka, Ebba osv) så har jag även lärt känna en massa fina. Och bilder på EN DEL av dom finner ni nedan.


Kommentarer
Postat av: A to the manda

håhå åh jag är så glad att jag lärde känna dig mer i år, och mer nästa år också :D du är så härlig Lova! gott nytt år!

2011-12-30 @ 12:20:01
URL: http://jagharswag.blogg.se/
Postat av: mathilda

Vilken fin header! :D

2011-12-30 @ 18:52:30
Postat av: Dawn

Vill tillbaka till håkan!!!

2011-12-31 @ 16:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0